No 2006. gada līdz 2024. gada decembrim projektu "Compredia" pārvaldīja Compredia GmbH. Sākot no 2024. gada 2. decembra, projektu pārņems OS GmbH.
Ko tas nozīmē esošajiem pasūtījumiem?
-
Pasūtījumi, kas veikti līdz 2024. gada 1. decembrim:
Tos apstrādās kā parasti Compredia GmbH.
-
Pasūtījumi, kas veikti no 2024. gada 2. decembra vai vēlāk:
Tos apstrādās tieši OS GmbH.
Jums kā klientam nekas nemainās – mūsu veikala sistēma turpinās darboties bez klientu kontiem.
Kāpēc šīs izmaiņas?
Projekta nodošana OS GmbH apvieno abu uzņēmumu stiprās puses:
- Compredia GmbH: Tehnoloģiskā kompetence un IT zināšanas.
- OS GmbH: Eksperts pasūtījumu apstrādē, loģistikā un eksportā.
Mērķis ir piedāvāt jums, mūsu klientam, vēl labāku servisu, plašāku produktu klāstu un izdevīgākas cenas.
Jūsu ieguvumi:
-
Precīzāki piegādes termiņi
Uzlabojošās loģistikas procedūras un lielāka elastība.
-
Paplašināts produktu klāsts
Pateicoties jauniem piegādātājiem, vairāk produktu ir pieejami ātrāk.
-
Pieejamības paziņojumi
Reģistrējieties produktiem, kas pašlaik nav pieejami, un mēs informēsim, kad tie atkal būs pieejami.
Lūdzu, saprotiet, ka pirmajās 1–2 nedēļās pēc pārejas var būt nelielas grūtības.
Kas paliek nemainīgs – un kas mainās?
- E-pasta adreses: Tās paliek nemainīgas.
- Bankas dati: Avansa maksājumu un rēķinu klientiem mūsu bankas dati mainīsies (lūdzu, ņemiet to vērā).
- Datu aizsardzība: No Compredia GmbH nav nodoti nekādi pasūtījumu, rēķinu vai citi dati uz OS GmbH.
Pieredzējušā Compredia GmbH pamatkomanda turpinās darboties OS GmbH ietvaros, lai nodrošinātu tādu pašu augstas kvalitātes servisu, kā pie tā esat pieraduši.
Mēs priecāsimies turpināt jums kalpot kā apmierinātam klientam vai sveikt jūs kā jaunu klientu!